Chì ci hè a tecnulugia più indispensabile nantu à u quadru spaziu?

In i prudutti di a struttura di l'acciaio, a struttura di u quadru di spaziu ùn hè micca pocu cumuni, ponu esse usate in a vita, ma ancu ponu esse usate in a custruzzione di u bastimentu.È in l'occasione è l'usu, duvemu nutà chì sta struttura ùn hè micca prubabile di manca l'usu di e seguenti tecnulugia.

Prima, a tecnulugia di saldatura.Ancu s'è a saldatura hè relativamente simplice, ma hè a forma tecnica principale di cunnetta dui prudutti di metalli in unu.È a saldatura di u quadru di u spaziu, hè di lascià parechji di elli compie a custruzzione di a struttura generale, hè un tipu di edifiziu o pruduttu cumminatu cù a saldatura.Dunque, a saldatura hè una tecnulugia indispensabile per a custruzione di strutture in acciaio.

Siconda, tecniche di stabilizazione.A stabilità cusì-chiamatu, hè di fà l'effettu stabile in assai di usu di a struttura di griglia, ùn perderà micca, ùn pareranu micca anormali, senza prublemi, etc.. U megliu l'estabilizazione, più duranu.

Per quessa, u funziunamentu di trasfurmazioni di struttura azzaru quadru spaziu sò inseparable da a tecnulugia di saldatura è stabilità, chì hè à assicurà chì u pruduttu hè intactu, ma dinù à assicurà a sicurità è usu à longu andà.Dunque, durante u processu, fate più attenzione à e duie tecnulugia sopra.


Tempu di post: May-09-2021