Certi prublemi è suluzioni in u prucessu di custruzzione di l'ingegneria di strutture in acciaio (2)

Problemi di cunnessione
1. cunnizzione bolt high forza
1) A superficia di l'equipaggiu di bulloni ùn risponde micca à i requisiti, chì risulta in una cattiva installazione di bulloni, o u gradu di fissazione di bulloni ùn risponde micca à i requisiti di cuncepimentu.
Analisi di a causa:
a).Quì sò flottante rust, oliu è altre impurità nantu à a superficia, è ci sò burrs è tumuri saldatura nantu à u pirtusu bolt.
b).A superficia di u bolt hè sempre difettu dopu u trattamentu.
Soluzioni:
a).A ruggine flottante, l'oliu è i difetti di u bulu nantu à a superficia di bulloni d'alta resistenza deve esse puliti unu per unu.Prima di l'usu, deve esse trattatu cù anti-ruggini.I bulloni duveranu esse guardati è emessi da una persona speciale.
b).U trasfurmazioni di a superficia di l'assemblea deve piglià in contu a sequenza di a custruzzione è a stallazione, impediscenu a ripetizione, è pruvate à trattà cun ella prima di l'alzata.

2) Dannu à u bullone, a vite ùn pò micca vite in a noce, affettendu l'assemblea di bullone.
Analisi di a causa: a vite hè seriamente arrugginita.
Soluzioni:
① I bulloni deve esse selezziunati prima di l'usu, è pre-matched dopu a pulizia di ruggine.
② I bulloni danneggiati da a vite ùn ponu micca esse aduprati cum'è bulloni temporanei, è hè strettamente pruibitu di furzà in u foru di a vite.
③ L'assemblea di u bullone deve esse guardatu secondu u settore è ùn deve micca esse scambiatu quandu s'utilice.

2. Prublemu di linea di saldatura: difficiule di guarantiscia a qualità;I travi principali è e culonni di u pianu ùn sò micca saldati;L'arcu ùn hè micca usatu per a saldatura.
Soluzioni: Prima di saldatura Struttura d'acciaio, verificate l'appruvazioni di qualità di a barra di saldatura, a saldatura di u certificatu d'ispezione di appruvazioni, secondu i requisiti di designu per a scelta di a barra di saldatura, secondu l'istruzzioni è e prucedure chì necessitanu di utilizà una barra di saldatura, a superficia di saldatura deve esse. senza crack, saldatura perline.A prima è a saldatura secundaria anu porosità, scoria, crack crack.A saldatura ùn deve micca difetti, cum'è u morsu di u bordu è a saldatura incompleta.Test non distruttivi di saldatura prima è secondaria in cunfurmità cù i requisiti, Verificate u timbru di u saldatore à i saldature è pusizioni specificate.Saldature Unqualified ùn deve esse trattatu senza auturizazione, mudificà u prucessu prima di trasfurmazioni.U numaru di riparazioni di saldatura in a stessa parte ùn deve esse più di duie volte.


Tempu di post: 23-May-2021