Certi prublemi è suluzioni in u prucessu di custruzzione di l'ingegneria di strutture in acciaio (3)

Deformazione di cumpunenti

1. U cumpunente hè deformatu durante u trasportu, risultatu in una curvatura morta o dolce, chì face chì u cumpunente ùn pò esse stallatu.
Analisi di a causa:
a) A deformazione prodotta quandu i cumpunenti hè fatta, generalmente presentata cum'è una curvatura lenta.
b) Quandu u cumpunenti hè à esse trasportatu, u puntu di sustegnu ùn hè raghjone, comu lu legnu cuscini supiriuri e suttana ùn hè verticale, o u subsidence situ stacking, tantu chì u membru vi hannu mortu piegatura o deformation lentu.
c) I cumpunenti sò deformati per via di collisione durante u trasportu, chì generalmente mostranu una curvatura morta.
Misure preventive:
a) Durante a fabricazione di cumpunenti, misure per riduce a deformazione sò aduttate.
b) In l'assemblea, misure cum'è a deformazione inversa deve esse aduttatu.A sequenza di assemblea deve seguità a sequenza, è abbastanza supporti deve esse stallati per prevene a deformazione.
c) In u prucessu di u trasportu è u trasportu, fate attenzione à a cunfigurazione raghjone di pads.
Soluzioni:
a) A deformazione di curvatura morta di l'elementu hè generalmente trattata da a correzione meccanica.Aduprate jacks o altre arnesi per curregà o cù a fiamma di acetilene d'ossigenu dopu a correzione di coccia.
b) Quandu a struttura hè deformazione di curvatura dolce, pigliate a correzione di riscaldamentu di fiamma oxyacetylene.

2. Dopu à l'assemblea di i membri di u fasciu d'acciaio, a distorsione di a longa durata supera u valore permessu, chì devenga a qualità di stallazione di u fasciu d'acciaio.
Analisi di a causa:
a) U prucessu di cucitura hè irragionevule.
b) A dimensione di i nodi assemblati ùn risponde micca à i requisiti di cuncepimentu.
Soluzioni:
a) Cumpunenti di assemblea per stallà a tavola di assemblea, cum'è a saldatura à u fondu di u nivellu di i membri, per prevene u warpage.Tavola assemblea deve esse ogni livellu fulcrum, saldatura à impedisce deformation.In particulare per l'assemblea di fasciu o scala, hè necessariu d'aghjurnà a deformazione dopu a saldatura di pusizioni, è attente à a dimensione di u node per cunfurmà cù u disignu, altrimente hè faciule per causà distorsioni di u cumpunente.
b) U membru cù una rigidità povira deve esse rinfurzata prima di vultà è saldatura, è u membru deve ancu esse livellatu dopu à vultà, altrimente u membru ùn pò esse currettu dopu a saldatura.

3. Componenti arcu, u valore di grande secca o menu cà u valore disignu.Quandu u valore di l'arcu di u cumpunente hè chjucu, u fasciu hè curvatu dopu a stallazione;Quandu u valore di l'arcu hè grande, l'elevazione di a superficia di estrusione hè faciule per superà u standard.
Analisi di a causa:
a) A dimensione di u cumpunente ùn risponde micca à i requisiti di cuncepimentu.
b) In u prucessu di erezzione, i valori misurati è calculati ùn sò micca usati


Tempu di pubblicazione: 18-10-2021