A quantità di l'ingegneria di a struttura d'acciaio hè cusì grande, cumu per verificà a qualità è restu assicurati?

Ci sò 8 standard di accettazione:
[1] Cuntrolla strettamente a carica di custruzzione di u tettu, u pianu è a piattaforma, senza superà a capacità portante di travi, truss, pavimenti è pannelli di tettu.Dopu à a furmazione di unità spaziali, u spaziu trà u pianu di a colonna è a superficia di a cima di a fundazione deve esse puntuale per u cimentu di petra fina, grouting, etc.
[2] E specificazioni di fasteners cum'è l'arbu di posizionamentu, l'arburu di fundazione, l'altezza è l'ancora deve risponde à i requisiti di cuncepimentu pertinenti.A deviazione permessa di l'altezza di a superficia di supportu di fundazione hè 3 mm, a deviazione permessa di u centru di l'ancora hè di 5 mm, a deviazione permessa di u centru di u foru riservatu hè 10 mm, è a deviazione permessa di a lunghezza esposta di l'ancora hè 0-30 mm.
[3] Sicondu u codice d'accettazione per l'ingegneria di a struttura d'acciaio, a superficia di cuntattu deve esse almenu 70% di a cucitura d'ingressu, è a distanza trà e cuciture laterali ùn deve esse più di 0,8 mm.
[4] Dopu chì i cumpunenti entranu in u situ, verificate puntualmente a tolleranza di l'altezza adattata di a curvatura verticale è horizontale di u truss d'acciaio è i membri di compressione, verificate a deviazione di spostamentu verticale è horizontale di a colonna d'acciaio è a verticalità di a colonna, è ancu deve esse in u valore di deviazione permessa per e colonne multi-sezione.
[5] A deviazione verticale di u fasciu di a gru di struttura in acciaio hè in 1/5 di l'altezza tutale di a gru, è a deviazione permessa di l'altezza di u vettore di curvatura transversale hè in 1/1500.
[6] L'installazione di cornici strutturali in acciaio richiede l'usu di corde di ventu, winches è altre arnesi per assicurà a so stabilità.Dopu a stallazione cumpleta, una seria di sistemi di supportu cum'è supporti di colonna, tiranti è supporti di tettu horizontale deve esse stallati in u tempu.Sè pussibule, i purlins di u tettu ponu esse stallati, chì hè per a stabilità di tuttu u quadru d'acciaio.
[7] Ancu bisognu di verificà u sustegnu di u tettu, supportu diagonale, supportu diagonale è supportu manica di cunnessione, per vede s'ellu u supportu di u muru, supportu diagonal, cunnessione di supportu hè stallatu, ma ancu verificate a cunnessione è u numeru di colonna azzaru.
[8] Verificate puntualmente a pusizione di cunnessione è u numeru di supportu horizontale, tirante rigidu è supportu di pilastru di u tettu.

22


Tempu di Post: 11-May-2022