A custruzzione di u metudu di sliding à alta altitudine hà e seguenti caratteristiche?

A custruzzione di u metudu di sliding à alta altitudine hà e seguenti caratteristiche?2022.2.15
1, i requisiti meccanichi sò relativamente altu.A custruzzione di u metudu di scorrimentu à alta altitudine richiede chì tutta l'area di custruzzione deve esse in u raghju di travagliu di a machina di trasportu verticale, è a machina deve esse
occupatu per un bellu pezzu.Una machina di trasportu verticale adattata deve esse preparata prima di a custruzzione.
2, ùn hè micca bisognu di stallà scaffolding, risparmiu di costu.Stu metudu di custruzzione richiede chì u persunale di custruzzione compie a custruzzione di una piccula unità prima di a fine di a custruzzione, adattata per a custruzzione.
n area sottu à e cundizioni di stallazione di scaffolding o l'ingegneria di scaffolding di sprinkler di u focu hè troppu grande.
3, a vitezza di custruzzione hè lenta.A causa di u prucessu di custruzzione hà bisognu di cumminà u quadru di griglia in parti cumposti nantu à a terra è poi alzà meccanicamente à u situ di installazione, u persunale di custruzzione l'assemble.
in l'aria, limitatu da u travagliu in l'aria, è u compostu hè cumpostu di 3 bastoni è 1 bola, cusì hè relativamente difficiule di stallà in una pusizioni predeterminata (à u stessu tempu, 3 bulloni sò inseriti in i buchi currispundenti. ).I cuntenuti di sopra sò ordinati secondu i prublemi scontri in u travagliu praticu di i studienti per a vostra riferenza.Per piacè cumunicà puntuale è corregge ogni prublema.

safsda


Tempu di Postu: Feb-15-2022